TENTANG KAMI

“ gENG nGAJI gLOBAL – Menyebar Manfaat Bekalan Akhirat “

Pengenalan geng ngaji global

Geng Ngaji Global Sdn. Bhd. ialah sebuah syarikat yang menjalankan gerak kerja dakwah dalam pendidikan. Kami telah berpengalaman menggerakkan program-program berteraskan tiga teras utama iaitu Pendidikan Al-Quran, Pendidikan Solat dan juga Prihatin Umat. Kami memfokuskan pengajian kepada semua golongan umur bermula dari peringkat asas secara bersistematik.

Dengan bermisikan ingin membantu seramai mungkin untuk meningkatkan jati diri mukmin dalam masyarakat, Geng Ngaji Global menyediakan pelbagai platform untuk mencapai hasrat ini

Geng Ngaji Global juga tidak meninggalkan usaha yang melibatkan hal ehwal kemasyarakatan.

Oleh itu, Prihatin Umat dijadikan platform untuk memikirkan dan menjalankan gerak kerja serta misi-misi yang bersesuaian sebagai menyatakan keprihatinan Geng Ngaji Global kepada keperluan dan keadaan semasa masyarakat.

“ gENG nGAJI gLOBAL – Menyebar Manfaat Bekalan Akhirat “

TERAS KAMI

Pendidikan AL-Quran

Dengan bermisikan ingin membantu seramai mungkin masyarakat untuk melazimi AL-Quran dalam kehidupan seharian, GNG menyediakan pelbagai platform bagi mencapai hasrat ini.

Kelas online dan offline diadakan bagi memudahkan akses kepada program pengajian.

Pendidikan Solat Sempurna

Menyediakan pengajian Asas Solat dengan bertemakan Menelusuri tatacara Solat Nabi.

Dengan dibimbing oleh Pakar dalam bidang solat, GNG ingin mengajak masyarakat untuk memehami dan menghasilkan solat yang sempurna.

Prihatin Umat

GNG tidak meninggalkan usaha yang melibatkan hal ehwal kemasyarakatan. Oleh itu, Prihatin Umat dijadikan paltform untuk memikirkan dan menjalankan gerak kerja serta misi-misi yang bersesuaian sebagai menyatakan keprihatinan GNG kepada keperluan dan keadaan semasa masyarakat.

“ gENG nGAJI gLOBAL – Menyebar Manfaat Bekalan Akhirat “

PENGAJIAN SECARA LIVE PERCUMA
6X SEHARI

*8,000 followers seharian